sâmbătă, 23 mai 2009

de la inceput

Incercam prin aceasta metoda sa oferim si altora experienta noastra in domeniu acumulata timp de 5 ani , poate pare putin dar, in tot acest timp am dezvoltat si am recreat dimensiunea serviciilor de profil . Acum 5 ani am inceput cu o mica ezitare , dar am zis ca "orice lucru are u inceput " si asa sa nascut o firma versus Dezinsectie si Deratizare srl . Cu un inceput timid , dar cu foarte multa vointa in spate , ne am apucat de treaba , si asa am ajuns pana in ziua cand scriu aceste randuri . Mesajul nostru vrea sa vina in intampinarea problemelor dumneavoastra , pe parcurs o sa incercam sa postam diverse sfaturi ,retete eco de indepartare a daunatorilor , va vom povesti diverse intamplari , petrecute dealungul timpului . Dealtfel mottoul nostru este " romane, fi mai neamt".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu